Garanție, Suport, Reparație
Se ofera garantie la produse ?
Da, compania „Multistar” oferă o garanție din partea producătorilor pentru fiecare tip de produs. Perioadele de garanție depind de tipurile de produse.
Cum este deservit echipamentul achiziționat în perioada post-garanție?
Compania „Multistar” oferă servicii post-garanție. Avem specialiști cu experiență, deservim toate echipamentele care au fost achiziționate de la noi, efectuăm reparații și înlocuim cu piese de schimb.
Este posibil ca utilajul să fie configurat la client?
Da, este posibil. Specialiștii companiei „Multistar” fac o vizită clientului, îl instruiește și efectuează punerea în funcțiune a echipamentului. Pentru informații complete, termeni și prețuri, contactați managerii companiei „Multistar”.
Ajutor la alegerea produsului
Materialul meu de ambalare se potrivește cu utilajele voastre?
Dacă clientul are îndoieli cu privire la compatibilitatea materialului de ambalare pe care îl utilizează cu mașina (utilajul) propusă de noi, oferim o soluție foarte simplă: clientul vine la noi cu materialul său de ambalare (peliculă, bandă, cutie, etc.) și împreună testăm compatibilitatea materialului cu tehnica selectată.
Pot testa tehnica înainte de a o cumpăra?
Desigur. Compania „Multistar” insistă ca, înainte de a cumpăra un utilaj, clientul să testeze calitatea produsului. Totdată, el primește consiliere gratuită din partea experților noștri.